Tuesday, April 28, 2020

Berapa Harga Vivix Sebotol dan Tahan Berapa Lama Penggunaan



Anda memang berminat sangat kan nak beli vivix Shaklee tapi nak survey dulu berapa harga vivix sebotol. Ramai yang nak tahu berapa harga vivix Shaklee untuk 1 botol dan boleh tahan berapa lama.

Sebelum anda nak tahu lebih lanjut tentang harga vivix Shaklee sebaiknya anda tahu dulu apa kebaikan vivix Shaklee ini dan boleh lihat testimoni vivix dari customer-customer.



Manfaat Vivix Shaklee



Testimoni Keberkesanan Vivix Shaklee

Bebas kanser ovari dengan Vivix

Kanser usus dengan vivix

Sakit senggugut makin berkurang dengan vivix


Cyst mengecut dengan Vivix
Pembedahan cyst dibatalkan selepas amalkan vivix
Berjaya bebas kanser dengan amalkan vivix


Saya akan kongsikan dalam artikel ini bagaimana nak dapat vivix Shaklee dengan harga ahli vivix Shaklee. Kelebihan anda beli vivix Shaklee dengan kami boleh dapat harga ahli vivix & eksklusif  percuma kelas bersama doktor perubatan, eksklusif kelas kesihatan bersama pakar nutrisi shaklee


Berapa Harga Sebotol Vivix Shaklee?

Apa beza kalau saya beli sebotol vivix dengan 2 botol vivix?

Baik, harga vivix sebotol tidak sama nilainya dengan membeli lebih dari sebotol vivix. Jika anda membeli 2 botol vivix ke atas,anda akan dapat harga vivix murah. Berita baiknya selepas anda beli vivix Shaklee dengan saya, secara automatiknya anda akan dapat masuk kelas kesihatan bersama doktor & pakar nutrisi secara percuma sahaja.

Jika anda selalu mempunyai persoalan adakah vivix Shaklee ini bagus atau bagaimana vivix Shaklee boleh bertindak terhadap kesihatan anda, so inilah tempat yang terbaik, face to face dengan pakar nutrisi Shaklee terus.

 
Harga asal sebotol vivix


1.   Harga Vivix Shaklee Sebotol : RM503.50 (Dapat Free delivery) + Free Membership Shaklee - (TANPA) Cash Rebate


Harga asal twin pack vivix

2.   Harga Vivix Shaklee 2 Botol : RM864 (Dapat Free Delivery + Cash Rebate RM35 + Free Membership Shaklee


Consume Sebotol Vivix Boleh Tahan Berapa Lama?

Nak tahu berapa lama sebotol vivix Shaklee boleh tahan bergantung kepada individu dan cara makan vivix Shaklee adalah berbeza-beza, sebab soalan ini very subjektif. Berdasarkan pengalaman sendiri consume vivix Shaklee & juga customer yang beli vivix Shaklee dengan saya ada 2 situasi:

1.   Pertamanya saya akan lihat apa tujuan anda ingin consume Vivix. Jika mempunyai penyakit yang kronik kebiasaannya vivix Shaklee boleh tahan dalam 2 minggu contohnya sakit kanser, cyst, fibroid dan lain-lain.
2.   Kalau untuk jaga kesihatan dan nak elak daripada penyakit berisiko boleh tahan sehingga sebulan (menggunakan 1 sudu kecil macam sudu KFC 1kali setiap hari)



Jika anda mempunyai persoalan lanjut mengenai VIVIX boleh direct klik Sini Untuk Whatsapp terus saya di:


Anda boleh tanya terus cara makan vivix Shaklee, cara nak beli vivix shaklee, selain itu boleh juga hubungi pengedar vivix shaklee dalam team saya, insya-Allah anda akan diberikan konsultasi yang terbaik.



Nadiah Mahzir, 
Pengedar Sah Vivix Shaklee


No comments:

Post a Comment