Wednesday, January 25, 2023

Apa Yang Anda Perlu Tahu Tentang ESP Shaklee

ESP Shaklee? Apa itu ESP?

Pasti ada yang tertanya-tanya apa yang best sangat ESP ni? Kenapa kerap nampak SID Shaklee dok promote pasal ESP ni? Okay kat sini kakNad nak kenalkan dulu sedikit asal usul ESP ni.

 

Instant protein Shaklee pada tahun 1961


Dr. Forrest C. Shaklee (pengasas Shaklee) telah mencipta formula protein soya isolat yang pertama iaitu makanan tambahan protein berasaskan kacang soya pada tahun 1961. Kita dah masuk tahun 2023 sekarang, maksudnya dah lebih 60 tahun ESP berada di pasaran dan sampai ke hari ni masih teguh dan menjadi best seller di atas permintaan ramai.

So, basically ESP ni adalah suplemen protein yang berasaskan soya dan protein yang digunakan adalah terbukti berkualiti tinggi berdasarkan ujian klinikal yang dijalankan. Kelebihan utamanya adalah untuk meningkatkan tahap kesihatan menjadi lebih baik.

ESP atau nama penuhnya Energizing Soy Protein atau Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavor bukan sahaja minuman berprotein tinggi tetapi mengandungi asid amino yang badan perlukan secara lengkap!

 

Apa yang terkandung dalam ESP Shaklee ?

  • Setiap satu tong ESP Shaklee diperbuat daripada 30 kg kacang soya yang tidak diubah genetik (Non Genetically Modified Organism – Non GMO).
  • Setiap satu hidangan ESP menyediakan 14 g protein berasaskan kacang soya bukan genetik.
  • ESP Shaklee satu-satunya produk yang dijamin produknya mengandungi kesemua 9 jenis amino asid penting yang tidak mampu dihasikan oleh badan manusia.
  • ESP Shaklee mengandungi 5 sumber vitamin dan tinggi dengan sumber kalsium. 
  • ESP Shaklee bebas daripada asid transfat dan sumber makanan tambahan yang bebas daripada kolestrol.
  • ESP Shaklee sangat membantu untuk merendahkan paras kolestrol dalam badan kerana kandungan Glisemik Indeks nya yang rendah (Low GI) iaitu 39. ESP terbukti dapat bantu mengawal paras gula dalam darah, bantu beri tenaga dan rasa kenyang yg lebih lama which is sangat bagus untuk memberi kesihatan yang lebih baik pada jangka masa yang panjang.

 

Bagi korang yang ingin mencuba protein shake Shaklee ni inilah masa terbaik sebab bulan ni Januari 2023 ada promo harga runtuh. Pembelian 2 canister hanya RM 150 ditambah pula akan dapat FREE MEMBERSHIP &FREE POSTAGE sekali! 

RM150 sahaja! Percuma keahlian

Terlajak pemurah sangat kan Shaklee bagi bulan ni? Apa lagi tunggu tu, jom cepat hubungi kakNad:

 

https://nadiahshakleeblog.wasap.my

https://nadiahshakleeblog.wasap.my

https://nadiahshakleeblog.wasap.my

 

 

 

No comments:

Post a Comment